VERSION on Wed, 5 Feb 2003 14:44:04 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Din jurnalul unui emigrant in Canada :-)

Din jurnalul unui emigrant in Canada.

http://www.geocities.com/moantza/haz/jurnal.htm

12. Sept.
 -Ne-am cumparat o casa noua in Canada. Sunt foarte
emotionat.  Aici e atat de frumos. Muntii sunt de o
splendoare nedescrisa. Abia astept sa ii vad acoperiti
de zapada.
 14. Oct.
 -Canada. E cea mai frumoasa tara de pe Pamant.
Frunzele au primit toate acele minunate nuante de
culoare galbena si portocalie. M-am plimbat cu masina
prin natura si am vazut cativa cerbi. Sunt atat de
gratiosi. Cerbii sunt cele mai frumoase animale. Cred
ca am ajuns in paradis. Iubesc Canada.
11. Nov.
-Ziua sarbatorii nationale. In curand incepe
vanatoarea cerbilor. Nu imi  vine sa cred ca cineva
poate sa ucida un animal atat de frumos. Sper ca va
ninge in curand. E atat de frumos aici.
2. Dec.
-Azi noapte a nins pentru prima oara. M-am sculat si
am vazut ca este  alb peste tot ca in cele mai
frumoase vederi. Am iesit afara, am curatat in fata
casei si apoi ne-am batut cu bulgari de zapada (eu am
castigat). Cand a trecut masina de curatat zapada am
curatat din nou in fata curtii. Tara deosebita. Iubesc
Canada.
12. Dec.
-Azi noapte a nins iarasi. Masina a curatat zapada din
nou. Ne-a blocat intrarea in curte. Aici e splendid.
19. Dec.
-Azi noapte a nins iarasi. N-am putut sa scot masina
sa merg la lucru. Aici e intr-adevar foarte frumos
numai ca sunt obosit de curatat zapada (lopatarie).
Din nou masina aia blestemata.

22.Dec.
-Cacatul asta alb nu s-a oprit toata noaptea. Am
bataturi la maini de la lopata si ma doare spatele.
Aceasta maimuta cu masina parca se ascunde dupa colt
si numai asteapta sa termin de curatat in fata curtii.
La naiba.
 25. Dec.
-Craciun Fericit pe naiba. A nins din nou zapada asta
nenorocita. Daca il prind pe homosexualul ala cu
masina il omor. Fu.. le ...... ca nu arunca mai multa
sare (pt. topit zapada) pe sosele.
27. Dec.
-Azi noapte iarasi zapada. Nu ies de trei zile din
casa doar ca dau cu lopata intr-una dupa ce trece
masina. Nu pot pleca nicaieri, auto este blocat sub un
deal de zapada si mai e si foarte frig pe deasupra. Au
spus ca la noapte va mai cadea inca 30 cm de cacatul
asta de zapada.
28. Dec.
 -Prognoza a fost proasta. S-au mai depus 50 cm nu 30
cm. Daca se continua asa nu se va topi pana la vara.
Masina de curatat a ramas blocata si maimutoiul a
venit la mine sa imi ceara lopata. I-am spus ca am
rupt deja 6 curatand rahatul ce mi l-a aruncat in fata
curtii. Era cat pe ce sa ii dau in cap cu lopata.
 4. Ian.
-Am iesit din casa in sfarsit. M-am dus pana la
alimentara sa cumpar de mancare si la intoarcere am
lovit un cerb. Auto avariat in valoare de $3000.
Bestiile de cerbi trebuie omorate. Sunt peste tot. De
ce oare nu i-au omorat vanatorii toamna trecuta?
3. Mai
-Am dus masina la mecanic. Incredibil cat de mult a
ruginit de la sarea aia nenorocita care se arunca
peste tot, tot timpul iernii ca sa topeasca zapada si
tot degeaba.
10. Mai
-Ma mut in Florida. Nu imi pot imagina cum cineva
normal poate trai in Canada asta

=====
VERSION CONTEMPORARY ART MAGAZINE))))))))))))))))))))))))))))))))))
VERSION 0.2 magazine, pdf download at:
http://www.balkon.ro/issues/nr11/Version02.pdf)))))))))))))))))))))))
Gabriela Vanga, Mircea Cantor, Ciprian Muresan, Nicolae Baciu )))))))