perjovschi dan on Wed, 5 Feb 2003 19:37:04 +0100 (CET)

[Nettime-ro] achizitii gontz si criza calin

Domnule Gontz

n-are sens sa va suparati, discutam si noi sa nu spuna calin ca sintem in criza..

daca despre achizitii de arta sinteti mai informat decit restul lumii si aveti date exacte, postati pe lista.

Cit priveste cercetarea informatiilor sanchi! ca sa zic asa. Cit timp nu exista un site MNAC iar pe cel al ministerului culturii si Cultelor ciu ciu, folosim si noi ce avem la dispozitie, adica presa si legea transparentei. Evenimentul Zilei ca sursa culturala. Ca altfel unu zice una, altul zice bleah.

Exista personaje platite sa faca ce cereti dvs. Iar faptul ca de pilda cifra 3 din 450.640.003 lei nu corespunde mi se pare irelevant, cum la fel de irelevant e o litera sarita dintr-un nume sau o proasta definire a unei tehnici.

foarte bine ca se cumpara arta, si mai bine ca o parte e contemporana. cit priveste cine, cit, si de ce, asta se poate discuta, ca-s bani publici

mie mi s-a parut amuzanta coincidenta taxei (pe biblioteca) cu achizitia (de muzeu)

dan,

amatorul, platitor ca si Cosmin, de taxe

Do you Yahoo!?
Yahoo! Mail Plus - Powerful. Affordable. Sign up now