Ioana Nemes on Fri, 28 Feb 2003 13:57:16 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Romania vrea razboi

   Da, Vlad,

   Si am trait chestia asta in Helsinki. Ma plimbam cu Alexandra si ma miram
de ce sambata  nu e nimeni pe    strada...Initial am crezut ca din cauza
frigului finlandezii stau ciorchine in baruri, dar cum am dat coltul am
vazut pe    o strada lunga cat Magheru un suvoi de oameni care demonstrau
impotriva acestui "personal war-game-toy al lui    Bush".
   Nu-mi venea sa cred cati oameni erau acolo, dotati cu tot felul de
accesorii, de la stegulete pana la portrete    caricaturizate 3D din carton
ale lui Bush, si cel mai interesant era ca majoritatea erau tineri. Erau la
fel ca noi.
   Pur si simplu erau impotriva razboiului si nu se sfiau sa strige asta.

  Cat despre noi, trebuie facuta  distinctia intre romani (ca indivizi luati
separat) si romanii (ca intreg, ca natiune cu   spirit de turma). Intr-un
fel guvernul  decide (in sens de statement) pt. o mare parte din romani, de
unde reiese ca     daca guvernul a zis ca da, sa fim cu americanii  ( cu
acesta situatie) atunci ce rost mai au demonstratiile stradale   (opiniile
noastre personale).

  Mi se pare un pas important sa intelegem ca guvernul nu-i un fel de D-zeu,
ci  ca el e acolo doar in slujba noastra, a   celor mici si multi si deci
ceea ce spunem/credem este foarte important .

Nu?