Mickey Maus on Mon, 10 Mar 2003 09:18:34 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Atelier 35 :-(

O pasarica, un ratzoi pe nume Donald, pentru a fi mai precishi, mi-a măcăit cum ca Faimosul Atelier 35 s-ar putea sa fie mutat la Hanul cu Tei, sau la Galateea, pentru a face loc unui magazin de gen Romarta. Ash râde sa ma stric, daca ash shti ca faza asta nu ar fi chiar pe bune. In cazul de fatza, mai curand imi vine sa-mi dau cateva perechi de palme, sperand sa ma trezesc.
Poate ca unele instalatzii care ar folosi lumini speciale s-ar putea bucura din plin de un spatziu intunecos shi nu prea inalt ca subsolul de la Hanul cu Tei, caci altundeva in cadrul Hanului nu shtiu unde ar putea fi un spatziu intr-atat de mare incat sa compenseze romartizarea Atelierului 35.
E bine, totushi, ca Atelier 35 va exista in continuare undeva - ar fi inadmisibil sa fie desfiintzat. Cred ca e destul de aiurea shi sa fie mutat - a devenit un fel de "landmark" de aproape 30 de ani. Dar sa nu fim foarte negativi: atata timp cat spiritul de fronda al Atelierului (care nu-i poate fi negat) exista, shi oamenii vor vrea sa mearga la o expozitzie/performance/happening care sa le dea putzintel de gandit, spatziul (acel frumos spatziu larg, cu peretzii sai inaltzi shi generoshi, shi cu fereastra sa enorma) va conta mai putzin.
Nu shtiu daca cineva de pe lista ar avea vreo putere de decizie in toata afacerea asta. Shi chiar daca ar avea, tot nu cred ca s-ar rezolva ceva.
Dar ash vrea sa va cer voua, mai oameni buni, ca in cazul in care Atelierul va fi mutat altundeva, sa mergetzi in continuare la Atelier 35, asha cum atzi facut-o ani shi ani de-a randul, ca studentzi, ca profesori, ca artishti.

M.M.
(fără nervi, da' ushor dezamagit - cred ca treaba asta bate lejer, ca importantza, anumite certuri despre care chiar nu voi mai zice nimic)