Coronius TheAlchemist on Thu, 3 Apr 2003 05:11:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Fw: Arta pe cont propriu in ziarul Adevarul

>From: "Asociatia ECUMEST" <ecumest@pcnet.ro>
>To: "Asociatia ECUMEST" <ecumest@pcnet.ro>
>Subject: [Nettime-ro] Fw: Arta pe cont propriu in ziarul Adevarul
>Date: Wed, 26 Mar 2003 11:21:52 +0200
>
>Departamentul de cultura al ziarului Adevarul a initiat de la inceputul
>anului o rubrica noua - Arta pe cont propriu, care isi propune
>sa prezinte proiecte culturale care au reusit fara subventie de la stat. Am
>intalnit cazuri foarte interesante pana acum, iar oameniicontinua sa ni le
>semnaleze. Totusi, ca sa le putem alege pe cele reprezentative, avem nevoie
> [...]

Ma indoiesc ca stiti ce inseamna ARTA;nu veti face decat sa promovati niste
clisee patetice,autofelicitandu-va pentru asta.Chiar daca aveti cele mai
bune intentii(ceea ce este indoielnic,de asemenea),sunteti niste
AMATORI.LEAVE IT TO THE PROFESSIONALS!
In timpul Celui de-Al Doilea Razboi Mondial,anumiti AMATORI(englezi) in ale
politicii credeau in intrarea Angliei in razboi de partea Axei.Spun asta ca
sa intelegeti ce vreau sa spun prin AMATORI,si cat de criminal e excesul de
zel al amatorilor.Veti actiona ca niste cenzori,fara sa va dati seama .

Daca asta ar fi cel mai mare rau in Romania,ar fi,totusi OK.Dar intr-o tara
in care "dizidentii" artei sunt foarte mandri de atitudinile lor
antiguvernamentale si se felicita pentru faptul ca lupta doar cu anumite
clisee locale,erijandu-se intr-o "avangarda" artistica,ce nu face altceva
decat sa marginalizeze(mai bine spus sa OCULTEZE) in continuare ARTISTII
adevarati,care se lupta cu CLISEELE DE AFARA.........un "afara" al anilor

"the rest is silence"

"Orice vreau sa spun,Shakespeare a spus-o inaintea mea"....
Si asta a spus-o Pacino inaintea mea......