Daniel Gontz on Fri, 4 Apr 2003 04:05:20 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Fw: Arta pe cont propriu in ziarul Adevarul

Caline, dupa ultimele descoperiri in endocrinologie,chestia cu "dansurile
hormonale" primavara(cel putin in ce priveste BARBATII,care se pare ca in
general au o intensificare a activitatii sexuale/hormonale/sau cum vrei tu
sa-i spui.. la sfarsitul verii/inceputul toamnei) e un mit;prin urmare ,se
pare,vorbesti din carti,nu din experienta.Apoi,ceea ce imi scri tu aici nu
face decat sa confirme ceea ce stiam deja.Vad ca vorbesti ca un activist de
la cadre,pe vremuri ,care foloseste NEWSPEAK-ul
romanesc."Conformism"="politete"......"pupincurism"="eleganta"
De asemenea,esti deosebit de previzibil si plicticos.Incerci sa fi spiritual
folosindu-te de nenea Iancu,intocmai precum un diriginte frustrat sexual din
timpurile lui "Ceausescu fucking bastard"(cum il descria Kirk Hammet de la
Metallica pe fostul tau sef de partid si de stat).
Vad ca deja ma ameninti ca voi fi "moderat",nimic nou in ce priveste
caracterul tau;in continuare incerci sa suplinesti lipsa de inteligenta prin
demostratii de forta.
  Inteleg ca ai vrut sa fi spiritual..........de ce n-ai reusit??????
Asta-i tot ce poti?Imi vii cu O Noapte Furtunoasa,ca un licean acneic de la
unul din glorioasele licee industriale de pe vremuri?
Nu stiu daca ai aflat dar suntem in 2003..........
Si te rog,nu-mi povesti fanteziile tale sexuale cu pieptul meu tatuat......
nu ma intereseaza.......nu sunt gay......cred ca ma confunzi cu vreun amic
de-al tau......

pina aici nu pot decit sa spun ca ai vorbit in gol....

"ANTIAMERICANISMUL ISI ARE ORIGINEA IN IMPOTENTA SEXUALA"

dar aceasta fraza e de nota 10 ! :))))
de mult nu am mai ris asa bine....

fiule se pare niste complexe mai vechi ale tale au inceput sa isi faca simtita prezenta....

in orice caz... ai adus putina culoare in spatiu... dar devii mecanic si stereotipic... las-o mai moale....