Daniel Gontz on Fri, 4 Apr 2003 05:13:16 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] identitati

>in general nu e placut sa ai de a face cu anonimii... mai ales cind vor sa
>socheze putin... dar nu pot merge pina la capat... Mi se pare doar o leaca
>de lasitate... si dupa cite am citit pina acum scrise de tine nu pot decit
>sa mi te imaginez  ca pe un pusti cu acnee inca dar care crede ca el detine
>adevarul suprem.... trist...

COCKSUCKER!

in sfirsit am facut si cunostinta.... eu sunt gontz

AI RABDARE!

SAU ESTI UN PRIETEN DE-AL LUI CALIN?
DACA DA,ATUNCI FUCK U
DACA NU ,ESTI PATETIC!

legatura intre ce am scris eu si ce scrii tu inca nu o vad...