calin on Sat, 5 Apr 2003 12:17:18 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] identitate

Sanyi,

sunt curios daca inscrierea pe nettime-ro (pe orice lista de fapt) implica
declinarea identitatii subscriberului. adica daca in evidenta moderatorului
exista un nume real pentru nopcsa, coronius s.a. nu stiu ce prevad
protocoalele in acest sens, dar pana la urma o lista e un lucru public, iar
transparenta e prima conditie a bunei functionarii a factorilor sociali. nu
vreau sa stiu cine sunt indivizii acestia, dar as fi mai linistit daca as
sti ca exista o metoda de a ii identifica, si deci de a le contracara
murdaria.

altfel, ce ne garanteaza ca un individ de aceasta teapa, odata eliminat sub
unalias, nu va reveni sub un altul.

acum sigur ca oricine se poate inscrie ca Dumitru Popescu, John Smith etc.
Dar totusi .. ..intrebarea ramane

Calin