calin on Tue, 29 Apr 2003 13:13:29 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] colaborator/traducator

Patatics!

mi-am pierdut eu uzul ratiunii sau avem de a face aici cu un spam la fel
de inutil ca invitatiile personale pentru prietena Judit Egyed, venite din
aburitul nord european???!!!

Nu stiam ca lista e un teren de exhibare a afacerilor personale si un
instrument de birotica. va rog foarte mult ....