Sebastian Bertalan on Fri, 15 Aug 2003 02:23:22 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Sani!

E ora 2 noaptea, miine dimineata vreau sa plec spre sudul Germaniei unde mai
am treaba --- pregateste te rog teiul, ca va trebui sa stam sub el sa bem
cafeluta si sa discutam si sa ne distram. Sint curios si de ampliful tau.

Voi ajunge cam luni in RO - probabil vine si maica-mea cu noi (asta complica
lucrurile, dar asta e) si vom merge intii la Ormindea (dupa o cafea la
Virgil). Dupa aceea mai vedem. Taica-meu mai e acolo si trebuie intii sa vad
ce face si ce fac cu parintii.
Eu sigur o sa apar si la TM, dar nu pot zice cind. In orice caz sinteti
oricind invitati si voi la Ormindea. Acum nu pot deloc estima cum va fi
totul - o sa vorbim cind ajung.

Servus -
laptopul mi s-a stricat ieri (harddisc failure de la caldura) asa ca nu voi
avea decit mobilu.

Mobiloba