Luminita Cochinescu on Fri, 30 Jan 2004 10:16:47 +0100 (CET)

[Nettime-ro] CE E ARTA SI LA CE NE AJUTA EA?

Ma simt datoare sa fac o precizare.Intrebarea la care eu sunt devina ca am raspuns prima,asa  pur si simplu  ,fara intentia de a participa la un concurs sau de a castiga vreun tricou , a adus dupa sine bombardamentul de raspunsuri la care cred ca nici Catalin Rulea,cel care apropus tema "artistilor nonprofesionisti", nu se astepta; eu consider asta un preformance in sine pe nettime si ii multumesc initiatorului concursului ca mi-a scos intrebarea asta in fata ochilor,e drept ca putine sunt evenimentele "live on line" cu atat mai mult cu cat sunt atat de spontane , ca sa nu zic chiar involuntare.Cred ca si-a atins scopul din greseala, adica "buna ziua am dat,raspuns despre arta am capatat!".Imi cer scuze ca am raspuns, insa daca asta a declansat si un nou concurs cu premierea celor mai bune raspunsuri,e de bine!Triste poate sunt doar unele raspunsuri venite de la "profesionisti"...
LUMINITZA