razvan_ion on Thu, 27 May 2004 11:24:49 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] lansare de carte

Miine, vineri, ora 18.00 va fi lansata cartea "199.000 lei" (titlul este adaptat in fiecare tara unde este tradusa)semnata de Frederic Berger cu prefata de Lucian Georgescu.
Lansarea va avea loc la in cadrul Bookarest la TNB, sala 5, stand 16.

O carte despre publicitate si adevarat ei fata. Eu am citit-o in avanpremiera si cred ca merita sa descoperiti ceea ce nimeni nu spune niciodata despre publicitate.