vladimir bulat on Thu, 23 Sep 2004 08:52:12 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] MNAC compromis defintiv!

Dragi colegi,

tentativa de dialog si posibilitatea unor discutii constructive in jurul si
despre Muzeul National de Arta Contemporana a esuat lamentabil!
Am vazut si am auzit, aseara, la TVR Cultural cit de "dispusa" este sa
dialogheze, cu opinia publica, administratia institutiei, reprezentata prin
telefon de d-l Mihai Oroveanu...

Secretomania si lipsa de transparenta a MNAC depaseste orice comparatie cu
structurile de securitate sau supraveghere.

Eu, personal, ma declar derutat si uluit de o astfel de atutudine, care
vine din partea unor pretinsi oameni de cultura.
Oameni buni, puneti mina si recititi "Tradarea intelectualilor" de Julien
Benda - cartea "clasica" care explica lipsa de verticalitate a
intelectualitatii in istorie! Era tradarilor nu a trecut, ci s-a
cronicizat...

Institutiile de cultura nu se fac in rasparul opiniei publice, ci spre
folosul publicului.

Felul in care se articuleaza MNAC este defectuos si lipsit de
transparenta...aceasta constatare tinde sa devina un truism amar.

ochiul de veghe,

vladimir bulat

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna