atordai on Mon, 27 Sep 2004 09:03:54 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] mnac tvr mlr mm cm plc tst

Vlad,

eu personal nu astept nimic de la deschiderea MNAC-ului. Presupun ca nu asteapta
prea mult nici artistii tineri Cipri Muresan, Duo van der Mixt (Mihai Pop &
Cristi Rusu), Istvan Laszlo (Supernova) si nici criticul Cosmin Costinas din
generatia ta care au refuzat (s-au retras din proiect) sa participe la
deschiderea acestei institutii.

numai bine,
attila tordai-s.

p.s. nu stiu ce ar trebui sa faca RI, dar stiu pe cineva care sa apucat sa
creeze un Muzeu de Arta Contemporana.