Vlad Nanca on Fri, 1 Oct 2004 15:41:53 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] de la Mihaela Kavdanska take2

vad ca de 2 zile jumate acest mesaj nu poate sa ajunga pe nettime. faci tu ceva
pliiz!

Salut!

eu nu cred ca critica scrisa de Oana Tanase este "tinguiala neintzelegerii din B24".
Si mie mi s-a parut destul de la obiect si cu sens.

Si nu intzeleg de ce trebuie sa le placa/ sa nu le placa tuturor o expozitzie sau
alta...

mai ales ca nici nu e prima data sau "premiera absoluta" cand "vrem sa aratam ca
arta contemporana incepe sa isi gaseasca locul si in spatiul romanesc, ca putem face
printuri de cea mai buna calitate", "Este o expozitie personala de fotografie
digitala, prelucrata digital". Chiar nu e de prima data.

Si nu inseamna ca tre' sa ramanem cu totzii cu gura cascata la "...sint unic!
Calatoresc prin fascinanta lume a propriului meu EU...". Suna foarte normal/ banal
si poate fi spus de oricine.
Ce este din punctul tau de vedere premiera in aceasta expozitzie, pe langa faptul ca
e curatoriata de doi curatori (un american si un roman)? Si de ce de doi curatori si
nu de unu? Chestia asta a avut un rol special in realizare?

Mi se pare cam dintr-o extrema in alta ce s-a scris depsre expozitzia lui E.R., dar
poate asa se ajunge la ceva mai obiectiv pina la urma.

In rest cred ca "ochiul de veghe" e cam unidirectzional in observatzii in ultimul
timp.

Fara rautatzi gratuite,
Mihaela

Daca d-l Vlad Nanca considera ca tinguiala neintelegerii din B24FUN
este o
"critica" la expozitia "me_series" este problema lui, mai grav este ca
o si
spune public...tocmai insul care nu are opinii proprii!

ochiul de veghe,

vladimir bulat

In B24FUN de saptamana o excelenta critica a expozitiei Meseries a lui
Eugen Radescu
realizat de Oana Tanase. Uite asa aflam ca mai exista si oameni normali
care pot
judeca o expozitie proasta oricat de fabricata si impachetata ar fi.
MLR Galleries?
Hai sa fim seriosi...

=====

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

___________________________________________________________ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!  http://uk.messenger.yahoo.com