vladimir bulat on Fri, 1 Oct 2004 11:21:50 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Dan Perjovschi rules

Prefer sa-l creditez fararezerve pe un artist vizual ca Dan Perjovschi,
care este publicat de una din cele mai serioase revistei de arta
contemporana, cum este PARKETT, decit sa cred in selectia (generoasa)de
artisti facuta de Muzeul National de Arta Contemporana.

Ce era de demonstrat, s-a facut, cred, cu virf de masura!

Iar cirtitorii si gascarii n-au decit sa impreuna-petreaca la poalele
Palatului Parlamentului, amusinind pesilenta depusa ani de-a rindul...

ochiul de veghe,

vladimir bulat

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna