marius stefanescu on Tue, 7 Dec 2004 16:31:36 +0100 (CET)

[Nettime-ro] so,

O sa inteleaga cineva vroedata ca opinia fiecaruia nu poate fi redata CUM VRE EL SI NUMAI EL? subiectivismul exista oricum, oricum vor exista nemultumiri. opinia lui nu poate fi respectata integral. este imposibil sa respecti toate opiniile fiecaruia. iar persoana dlui Iosif Kiraly a iesit destul de bine din articol. el nu este tras la raspundere pt ceva de care doar conducerea institutiei poate raspunde. el este doar un cadru didactic care poate vorbi din interior. cit despre critica constructiva....intotdeauna critica este constructiva. fara de ea, ne-am lauda unii pe altii la infinit.

: _casa gontz_: : Tue Dec 7 07: 16: 10@yahoo.com, UNEXPECTED_DATA_AFTER_ADDRESS_IN_GROUP@.SYNTAX-ERROR.;;;;;, "::_casa gontz_::" <gontz@sptv.org> wrote:
Dl: Marius Stefanescu: Nu cred ca ai inteles adevaratul sens in cazul
acesta.
Porti o parte din vina pentru ca nu ai respectat opinia fiecaruia.
Sinceritate exista, prietenii exista, dar nu acesta este modul in care o
discutie poate fi constructiva.

Nu este un subiect tabu dar lipsa implicarii altor parti care detin probabil
mijloacele necesare pentru a ajuta sectia duce la o discutie putin sterila.
Nu consider ca cineva ca dl. Kiraly poate fi facut responsabil de situatia
in invatamintul actual, mai ales cind este unul din cei acei putini oameni
care fac ceva pt aceea sectie. Majoritatea celor de pe aceasta lista cunosc
destul de bine situatia din invatamint.
Un sistem poate deveni mai bun cind este criticat dar in mod constructiv.

Dl. Dan Masca: Va inteleg problema dar asa cum ati afirmat firma dvs face
mai mult programare decit grafica. Faptul ca folositi mai mult fotografie
facuta de studenti decit sa cumparati de la banci de imagine de asemenea ma
bucura. Dar nu inteleg cum anume un mail de la un profesor v-ar putea ajuta.
Cel putin de la o facultate de arte ? As intelege daca ar fi vorba de o
sectie de graphic design. Dar nu stiu sa existe.

Dl Razvan Ion: Nu m-a deranjat niciodata ca lumea are opinii. Cit despre
laudat sistemul nu cred ca poate fi vorba. Inca nu am auzit pe nimeni sa il
laude. Dar nu sunt nici de acord cu a ataca oameni care incaerca sa modifice
sistemul si sa il faca mai viabil.

Dl VB: cind spun o opinie mai viabila ma bazez pe faptul ca exista de
exemplu o structura 2020 care mi se pare mai functionala si mai de ajutor
decit artphoto. simplu
cind fac referire la calitatea jurnalismului ma refer la calitatea
jurnalismului. Nu cred ca are de a face cu a fi lup sanitar. Ma bucura ca
exista jurnalisti care vor sa se implice si sa prezinte in cotidiene ceea ce
se intimpla in aceasta lume. Dar de la buna intentie pina la ceea ce sa
intimplat cu aceste interviuri e o cale mai lunga.
la fel de personal pt dl. Bulat: citat: "pt. d-l Gontz: eu ma "balacesc" pe
'nettime-ro'," Sunt de acord cu dvs. si nu am afirmat nimic altceva. Dar la
fel de personal cred ca multe din informatiile dvs. ar putea lipsi si nimeni
nu s-ar supara sau le-ar simti lipsa