Calin Dan on Wed, 8 Dec 2004 18:14:00 +0100 (CET)

[Nettime-ro] fara emotii

interventia mea e de principiu, din ratiuni evidente. in schimb lumea cea
bine intentionata are la indemana cateva resurse destul de rapide. nu stau
sa elaborez deoarece nu cred in eficienta acestui moment si a acestui
context.

totusi:
generatia 80 e plina de retete, amintiri si informatii privitor la cum se
facea ceva cand nu se voia a se face nimic, respectiv cum te poti organiza
cand nu ai bani si suport institutional. daca acesti oameni pot fi stimulati
in vre-un fel sa participe la crearea unor structuri alternative, cred ca ar
fi un pas inainte.

finantarile de tot felul (pentru persoane, echipamente, spatii etc.) sunt o
problema reala, nu stiu in ce masura se pot explora solutii alternative,
lobby etc. eu cred ca se poate.

un lucru e cert:
conditiile socio-eco-psiho in care s-a conturat generatia crizei de context
(Croitoru, Kavdanska, Dilmana, Gontz, Cosma, Nanca, Pogacean, Nemes,
Muresan, Pop, Rusu, Felipov, etc. etc.) sunt depasite. o alta realitate
confrunta institutiile din Romania (fie ele de invatamant/educatie or else)
si ignorarea ei (realitatii adica) va face inevitabil  victime
(institutionale desigur, dar poate si altfel :).

later