Valentin Panduru on Tue, 28 Dec 2004 12:29:06 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Alternativ(28.12.2004)

Aloha

Am supravietuit Craciunului. Cine se gandea ca o sa fie atat de greu si
de fatal pentru altii?! Trist. Parca relativitatea e cu atat mai mare cu
cat ne apropiem de sfarsitul anului. Relativ este si revelionul, chiar
daca produs, deci, inregistrat. Citeam in Jurnalul National zilele
trecute ca programul de revelion de la TVR din '90 a fost produs cu ceva
zile inainte de moartea dictatorului. In noaptea de revelion eu cu ai
mei stateam in sufragerie si sarbatoream cu o patura in geam ca sa nu ne
vada glontul in cazul in care ne-ar cauta. Pe vremea aia la televiziune,
lumea inca nu era convinsa de moartea dictatorului, asa ca au fost
impartiali. Nu au mai dat odele dedicate LUI, dar nici nu au facut
dezmatz prea tare. Spre dimineata, poate si din cauza bauturii, au
lansat si ai nostri in Romania, melodia aia ciudata.. Lambada. Ce
moment, ce viata.. Ce simplu era sa dai videoclipuri luate de la
televiziuni d'afara. Nici nu conta muzica, nu era important ca noi
vedeam in 90 Sugarcubes cu Bjork vocal si total necunoscuta. Cu sunetul
britanic adus de Stone Roses si al lor Feels Good. Vreau revelion d'ala.
Acum sunt amarat, nu am nici o tragere sa ma duc la neamuri. Poate si
voi sunteti la fel. Am o fata, o sa o iau de mana si o sa fugim pe
undeva, asa speram. Am cautat in Mersul Trenurilor, un tren care sa
mearga in noaptea de revelion, si care sa aiba in compozitie un vagon
restaurant. Nu exista. Probabil ca o sa sfarsim in Piata Revolutiei
printre zeci de hituri, noi folosindu-ne de ura ca sa aruncam cu petarde
in astia multi de ne inconjoara, iar ei..ei zambind tamp si betiv,
adaugand la danfu de arome urarea tipica de La Multi Ani baah!

Are cineva o idee despre un revelion..Alternativ?!

Valentin P

> *******************************************************

Pe site, nu sunt multe schimbari..dar atatea cate sunt.. Sunt.

LUNA AMARA CAUTA CHITARIST
Cautam un muzician talentat pentru postul de chitara solo la LUNA AMARA.
Cei interesati se pot inscrie pentru o "proba" la Cluj-Napoca dupa data
de 15 ianuarie. Ca sa te inscrii, trimite raspunsurile la urmatoarele
intrebari la: richardconstantinidi@k.ro pana in 10 ianuarie - si pana in
15 ianuarie vom comunica, celor primiti la proba, piesele cu care sa se
pregateasca si sala, data, ora unde sunt asteptati sa se prezinte.

a) date personale (nume, prenume, loc/data nastere, unde locuiesti la
ora actuala, stare civila, ocupatie)
b) de cati ani canti la chitara (detaliaza nivelul de pregatire/formatii
cu care ai mai cantat/premii la festivaluri, etc.)
c) ce muzica asculti acasa (artisti/formatii straine si/sau autohtone)
d) de ce vrei sa canti cu LUNA AMARA
e) esti dispus sa te muti la Cluj-Napoca

La categoria CONCERT, de la impresarul LUNA AMARA, am mai aflat
urmatoarele:

BESTIAL RECORDS (filiala Bucuresti) si METALHEAD
prezinta serile METAL UNDER MOONLIGHT (editia a XV-a)

- SUICIDAL ANGELS (thrash/Grecia)
Pentru prima data in Romania (www.suicidalangels.com)
- AVSKILD (death metal/Bucuresti / www.avskild.com)
In deschidere:
- COLT 44 (power thrash/Bucuresti)
- BOLTHARD (brutal thrash death/Bucuresti)
4 ore de thrash metal! Rockoteca dupa ora 23!

UNDERWORLD CLUB (Bd. M. Kogalniceanu, nr.3)
Marti 11 ianuarie 2005, ora 19.00
Pret bilet: 100.000 lei

CABARET
Pentru prima oara show-ul "Poveste dintr-o cafenea uitata" ajunge in
fata publicului larg. Cand ? Unde ? E simplu:
> duminica 28.12: BUCURESTI, Big Mamou, ora 22

PARLAMENT
> vineri 31.12: MANGALIA, EuRoRevelion Callatis 2005

PROCONSUL
> sambata 1.01: BUCURESTI, Romexpo - ora 02.45

TAPINARII
> marti 28.12: BUCURESTI, Club A
- Rock Forum, cu Doru Ionescu

Pe site a fost improspatat gandul transmis de Silviu Munteanu. Citeste
mai multe despre feeling-ul gasit in zona Titan-IOR. Ganduri betive
pentru stari de mahmureala. Mai bine decat sa fi intoxicat cu sarmale.
Fii voios, nu gretzos. :)
Articolul omului se cheama: "Universul frumos si necunoscut
TITAN-SALAJAN in cateva pagini de Microsoft Word"
http://www.alternativ.ro/silviu.htm

Din ceea ce se stia la ultimu refresh, va reamintim:
Teatru la Greenhours:
> [...]
> de Razvan Exarhu. http://www.alternativ.ro/vazut1.htm
> Alternativ.ro si-a deschis grup de comunicare(tot cu ajutorul yahoo).
> Pe pagina de stiri va puteti lasa adresa de mail, intr-o casutza
> special destinata acestui lucru. Odata ce se intampla asta vom putea
> comunica toti odata. De altfel, ar fi de un real folos orice stire,
> orice mail, care odata trimis pe adresa de grup va ajunge la ochii
> tuturor. E chiar mai rapid decat situ.
> http://www.alternativ.ro/stirea.htm
> Altfel.. Inca odata, LA MULTI ANI, sa ne citim, intalnim feliciti la

http://www.bbc.co.uk/

This e-mail (and any attachments) is confidential and may contain
personal views which are not the views of the BBC unless specifically
stated.
If you have received it in error, please delete it from your system.
Do not use, copy or disclose the information in any way nor act in
reliance on it and notify the sender immediately. Please note that the
BBC monitors e-mails sent or received.
Further communication will signify your consent to this.