Calin Dan on Tue, 18 Jan 2005 08:06:27 +0100 (CET)

[Nettime-ro] mecanismele dezbaterii

pour unei fois ma alatur lui CC, tocmai datorita subiectului. am avut -
initial - aceeasi uimire la aparitia din senin a diatribei lui Goma, uimire
venita insa din alte colturi ale istoriei mele personale.

intai credeam ca PG e mort din p. de v. spiritual, politic si de audienta.
apoi, credeam ca acceptarea oficiala a holocaustului, desi exploatatata cu
abilitate de catre fosta guvernare, a devenit parte integrata a profilului
deontologic al intelectualului local cel putin la nivelul manifestarilor
publice (chiar daca nu a ajuns sa corijeze acel anti-semitism privat, jovial
si iresponsabil care mai iese la iveala in discutii de cafenea).
apoi, pozitia lui Razvan Ion si a side-kick-ului sau Vladimir Bulat mi s-au
parut intotdeauna obositor de evidente si de aceea in general nedemne de
replica.

In concluzie - superficialitate, gandire mecanica si - mai mult decat
orice - o lene de a combate lucruri care se auto-demoleaza aparent singure,
m-au facut sa sterg acel mesaj cu indiferenta. in loc sa realizez ca simpla
sa aparitie e un indiciu de anormalitate care trebuie amendat. ceea ce fac
acum, un mail dupa Cosmin Costinas.