Calin Dan on Tue, 18 Jan 2005 09:34:51 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Paul Goma pe nettime......

Domnule Ion,

ati publicat pe lista mesajul lui PG fara nici un comentariu disociativ (mai
mult, precedat de indemnul imperativ CITESTE SI DA MAI DEPARTE!), ceea ce
implicit va face solidar cu delirul incoerent al autorului. normalitatea pe
care o pomeniti v-ar fi obligat sa procedati altfel, iar trimiterile
bibliografice la presa din '92 nu va scutesc de explicatii, tocmai pentru ca
unii nu aveau inca varsta sa va recepteze SI atunci opera.

cat despre atacurile la persoana, honni soit qui mal y pense, vorba
vecinilor lui Goma. eu nu va atac personal nici pe dvs. nici pe colegul dvs.
de opinii, constat doar ceea ce ati facut - si unul si celalalt - de domeniu
evidentei, anume o comunitate de opinii. pe care intamplator le gasesc
derizorii, si mizand pe agresivitate pentru a cuceri atentie. acest tip de
comportament e incalificabil si in general duce la penibile consecinte, cum
ar fi excluderea de pe liste etc.

in ceea ce ma priveste, nu stiu sa fi condus vreo data un grup de opinie; nu
imi place nici sa vorbesc in numele altora, nici sa vorbeasca altii in
numele meu. ma descurc singur.