Rares Zaharia on Wed, 19 Jan 2005 13:31:20 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] CENZURA! pe LISTA <incepem>

eu vreau sa ma dezabonez, pentru ca m-am saturat de
mesajele semnate de dl bulat&co (super neinteresante
si prea partinitoare). si nici nu vad rostul de a fi
abonat la o lista de discutii unde nu pot trimite
mesaje. problema este ca nu stiu cum sa ma dezabonez.
poate ma ajuta si pe mine cineva.

multumesc,

rares