Valentin Panduru on Sun, 23 Jan 2005 12:07:47 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Alternativ

	Incepand cu luna Ianuarie, fiecare luni a lunii va fi un fel de
sarbatoare, de sunet si imagine, proiectata pe o panza alba, intr-un
subsol. Indymedia Romania in colaborare cu Underworld Club din Bucuresti
va invita sa vizionati o serie ambitioasa de proiectii de film artistic
si documentar/experimental.

	Pe 31 ianuarie in Underworld se poate vedea "The Corporation".
"The Corporation" este numele unui film documentar cu un efect rasunator
asupra publicului din intreaga lume. Analizand adevarata natura a
institutiei corporative, impactul sau asupra planetei noastre, precum si
modul in care reactioneaza oamenii la acest fenomen, creatorii de film
Mark Achbar (co-regizor la MANUFACTURING CONSENT), Jennifer Abbott si
Joel Bakan ofera o dare de seama plina de umor negru asupra evolutiei
acestui tip de institutie ca "personalitate juridica" legala precum si
un puternic rechizitoriu al radacinilor puterii corporative.

	http://www.alternativ.ro/stirea.htm

-------------

	In acest week-end Bucurestiul a avut ceva evenimente muzicale
placute auzului. Electro in majoritate, si ceva jazz la Green cu
Golcea/Teianu si Soleanu. Noi am fost prin Web si am facut bine. Acolo a
fost Matze-VlaicuGolcea-Vasile. Citeste mai multe tot aici:
http://www.alternativ.ro/stirea.htm
-------------

	Multumim tuturor acelora care au raspuns chemarii Alternativ  de
a ne anunta tot ce stiu ei ca se petrece anul acesta interesant, tot ce
isi are locul in AGENDA ALTERNATIV. Multumim inca odata, asteptam si
alte recomandari. Inca lucram la Agenda dar un sneak preview se poate
face la adresa www.alternativ.ro/agenda.htm

http://www.bbc.co.uk/

This e-mail (and any attachments) is confidential and may contain
personal views which are not the views of the BBC unless specifically
stated.
If you have received it in error, please delete it from your system.
Do not use, copy or disclose the information in any way nor act in
reliance on it and notify the sender immediately. Please note that the
BBC monitors e-mails sent or received.
Further communication will signify your consent to this.