joanne richardson on Mon, 7 Mar 2005 19:31:12 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Filme Candida TV la Cluj - Programul este AMINAT !!!

Una dintre colegele de la Candida TV este foarte
bolnava si grupul a aminat calatoria in Romania. Intre
timp a mai aparut si un conflict de programare la Casa
Tranzit. Decit sa schimbam orarul si sa aratam filmele
in absenta lor, am hotarit sa aminam prezentarea
filmelor pina cind vor ajunge Candida TV in Cluj la
sfirsitul martiei.

(PS. Programul de filme din Bucuresti pe 7, 8, 9
martie va continua asa cum a fost anuntat.)