Laura Farcas on Thu, 10 Mar 2005 13:45:16 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Re: Nettime-ro Digest, Vol 24, Issue 12

o explicatie

Eu zic sa nu mai incerci sa postezi mesaje pe "incepem" pt ca ai sa
incerci la nesfarsit. Dar poate ai sa ai norocul pe care l-am avut si
eu, de a primi raspuns la nedumerirea mea de la insusi marele inceput:
vlad nanca. Pana atunci cauta si tu ca si mine si altii usi mai
primitoare.

:)
laura farcas