teodor graur on Sun, 13 Mar 2005 21:19:54 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Apel A35

In chestiunea Atelierului 35, pentru toti cei interesati:

Sunt responsabil de faptul ca A35 a fost "mutat" in vara 2004 la HT003 gallery in modul urmator:
Se prevedea de catre conducerea UAPR, din cauza pierderii unor spatii comerciale in Hanul cu tei, ca urmare a aplicarii legii proprietatii (punctele comerciale sunt vitale pt. sistemul de redistibuire a resurselor la UAP, pentru ca galeriile de expozitii sa poata functiona), ca unul din cele doua spatii (cel de la Selari sau cel din Hanul cu tei - galeria noastra) sa devina/redevina magazin. Atunci, am propus sa functionam impreuna - multimedia si A35 la Hanul cu tei, la HT003 gallery (practic, am fost obligat sa aleg o adresa si am optat pt. cea din urma). La momentul respectiv, am anuntat pe nettime, invitand artistii interesati de A35 sa vina la noi; se pare ca informatia a trecut neobservata. Am afisat si la sediul UAP. De aceea revenim acum cu acest mesaj:  daca exista artisti si curatori interesati sa produca evenimente in cadrul A35, le oferim spatiu la HT003 gallery. Ne-am asumat aceasta obligatie (s-a spus, temporar) si o vom respecta. Vom aplica sigla A35 pe afis si in
 clipurile publicitare. Contactati-ne si vom colabora (dograur@yahoo.com, 0740 032 142, Str. Hanul cu tei Nr. 22). Au expus intre timp o serie de tineri artisti eligibili pt A35, si avem in continuare programari la aceasta categorie, insa nu am folosit simbolul in comunicare, pentru ca nu e decat un artificiu. Daca se doreste, il vom introduce. In amintirea Atelierului 35.

Teodor Graur

P.S. Daca, din neatentie, am adus atingere sentimentelor celor implicati in A35, nu am avut intentia de a jigni pe nimeni. Am cele mai bune ganduri pentru aceasta institutie, unde am facut cariera pe vremuri si pe care am frecventat-o cu interes ulterior, fiind curator sau simplu vizitator. E adevarat, in ultimii ani, mai putin. Mi se pare, ca in prezent A35 nu mai suscita interesul de alta data. Dar poate ca mai sunt amatori...