vladimir bulat on Sat, 7 May 2005 08:35:10 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] in legatura cu un articol al dlui Mihaies

Prietene Bogdan,

ar fi poate prea simplu sa punem toate apatiile si ispitirile noastre pe
seama surmenarii, a prea omenestii oboseli...caci ar fi un pas, poate, de
ne scoate si o "misiva" de la un medic de familie precum ca...si orice
ne-ar fi iertat.

Dar in ecuatia asta, gindesc eu, ar fi interesanta si parerea lui Vladimir
Tismaneanu care l-a creditat pe Mihaies facind cu el atitea carti de
dialoguri pentru POLIROM, si probabil i-a indrumat cararile, la
inceputurile anilor'90, prin gradinile universitatilor americane! Si ar mai
fi interesant de aflat de ce Tismaneanu nu este inca chemat sa gireze un
dialog coerent si matur al diplomatiei romanesti cu politichia actuala
americana...

Eu zic ca avem de-a face cu un simptom - ce merita toata atentia si impune
o deslusire cit mai profesionista,

cu aceiasi prietenie,

vladimir