bogdan suceava on Sun, 8 May 2005 08:45:10 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] in legatura cu un articol al dlui Mihaies

--- vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:
> Dar in ecuatia asta, gindesc eu, ar fi interesanta
> si parerea lui Vladimir
> Tismaneanu care l-a creditat pe Mihaies facind cu el
> atitea carti de
> dialoguri pentru POLIROM, si probabil i-a indrumat
> cararile, la
> inceputurile anilor'90, prin gradinile
> universitatilor americane! [...] Eu zic ca avem de-a
face cu un simptom - ce merita
> toata atentia si impune
> o deslusire cit mai profesionista,

Draga Vladimir Bulat,

Ar fi fost splendid daca dl profesor Tismaneanu i-ar
fi indrumat pasii lui Mircea Mihaies prin gradini.
Prin campusul de la East Lansing trece Red Cedar
River, pe care plutesc o multime de ratze care s-ar fi
putut arata interesate de un subiect ca "Romania la
zece ani de la revolutie, eventual la zece ani
inainte". Le-ar fi interesat pe ele mai mult decat pe
onorabila audienta de la Bloomington.

In afara de asta, mai conteaza si cum treci prin
viata. Unii devin paratrasnete de acreli (pe care le
capteaza din vazduh) si nu vrei sa le stai in cale
cand imbatranesc. Asa ca ne intoarcem la solutia
intitiala: nu crezi ca asta s-ar trata cu multa
odihna, acasa, la televizor?

B. Suceava

PS Despre bucuria de a produce si de a citi literatura
nu mai vorbeste nimeni. Toti injura, toti scot dosare,
toti ascut palosele. Dar cu faptul  de a practica
literatura cum ramane? Poate stiti voi pe nettime-ro,
ca-n alte parti vad ca a uitat toata lumea.