vladimir bulat on Mon, 9 May 2005 10:23:35 +0200 (CEST)

RE: Re: [Nettime-ro] in legatura cu un articol al dlui Mihaies

In afara de asta, mai conteaza si cum treci prin
>viata. Unii devin paratrasnete de acreli (pe care le
>capteaza din vazduh) si nu vrei sa le stai in cale
>cand imbatranesc. Asa ca ne intoarcem la solutia
>intitiala: nu crezi ca asta s-ar trata cu multa
>odihna, acasa, la televizor?

Felul in care treci prin viata e chiar esenta existentei! Dar cine mai are
timp pt asemenea "fleacuri"?, cum bine spui, Bogdan S., lumea nu mai
discuta despre cam nimic cu noima si tilcuri...si nu te prea astepta de la
acest canal ca ar fi mai altfel. Cine a citit si a scris pina la
tulburatoarele evenimente ale lui 1989, o face si azi. Cu aceiasi placere.
Cine nu, de ce ar face-o? Asta nu ii aduce nimic decit satisfactii
personale, placeri "marunte", practic invizibile...Mercantilismul este
chiar "religia" ce s-a instalat, cu precadere, dupa dezastrul mondial de la
al carui final se sarbatoresc azi 60 de ani! Si pina la inventarea uneia
mai "tari", ea ramine cea care dicteaza, prescrie, gestioneaza, "taie si
spinzura", si zau!, nu stiu daca flaneria ochilor prin cele aratate la
televizor ar putea potoli setea trupului naravas de a fi mereu si peste tot
prezent...si activ!

cu simpatie,

vladimir