Florian LIBER on Tue, 26 Jul 2005 21:45:16 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Call for Entry

Concurs de felatie la 12 ani, cu premii in bani americani

Se intampla de Parada Homosexualilor, in Montreal la cateva saptamani dupa ce au castigat dreptul  de a se marita sau casatori. Participantele la concursul de felatie sunt fete de 12 ani iar obiectele sunt organele genitale lae baietilor sub 18 ani - pentru a nu putea fi arestati, sunt minori. Se poate viziona sau vizualiza numeric in reteaua Net o parte din desfasurarea concursului, imaginile sunt captate digital pe telefonul mobil. Televiziunea nationala quebequeza (RDI.CA) a hotarat sa « faca reclama » indirecta concursurilor prin intermediul stirilor. Deci suntem toti invitati la un performance sintetic, hiperreal urmarind o felatie virtuala cu minori. Castigatoarele (erectia ce mai rapida ) primesc bani buni, americani. Scopul : productia si difuziunea de placere si nu alterarea afectiunii umane in societatea occidentala.

Mi-am inceput proiectul de cercetare in domeniul dezmembrarii corpului uman cultivat de sistemele numerice si mediatice in sanul procesului de virtualizare numerica. Proiectul este legat de practicile artistice si mediatice actuale si de transformarile recente ale corpului uman ( de cateva zile in timpul felatiei minorilor) si este finantat de o universitate de renume nord americana. Mi se parea interesant sa analizez reprezentarile corpului uman (corporeitate si imagine ) sa-i reconstruiesc tipologiile via artele numerice si digitale, si asta pana acum cateva zile. Am abordat tema transexualitatii, observand dezangajat viata unor transexuali (artefacte ale tehnologiei si ale dopajului) si am aflat ca sunt depasit de operatorii din tufisuri  (telefon mobil via noi tehnologii spatiale si nanotehnologice) care transmit senzualitatea orala a unor minore de 12 ani, direct prin satelit. Am plecat de la o constatare : instrumentele informatice si tehno-biologice transforma perceptia
 corpului propunind conceptii inedite, un nou antropomorfism, Este vorba despre prezenta sau teleprezenta umana in inima virtualului digital si a imaginii mediatizate in reteaua numerica. Asta am si primit, un concurs de felatie on-line si in timp real .

Am dat telefon unor amici quebechezi care au o fiica adolescenta de 14 ani. I-am intrebat daca fata lor cea chic are telefon mobil cu captare de imagini, adica poate fotografia digital. Mama, a raspuns imediat : «  Bineinteles ca are, fiica mea a insistat foarte mult », probabil de cand avea 12 ani. .. Birth of Cool!

Florian LIBER, artist plastic

Université de Montréal

florin.liber@umontreal.ca

Tel : (514) 731 6551