vladimir bulat on Wed, 17 Aug 2005 08:42:29 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] RE: Re: [artphoto] Pavilionul romanesc: persiflat!

Intrucit reactiile tardive, si reactionare, ale presei vin pe fundalul unei
lipse de informare asupra subiectului, ma simt indrituit sa afirm ca este
pentru prima oara cind un eveniment ca Bienala de la Venezia este lasat la
latitudinea EXCLUSIVA a celui care a cistigat concursul de proiecte, in
acest caz: Daniel Knorr, curatoriat de Marius Babias. Cum e si firesc sa
fie.

"Caietul de sarcini" a cuprins intregul complex de activitati [logistice si
financiare]legate de organizarea evenimentului, desfasurarea lui, precum si
buna lui functionare, dar si mediatizarea internationala.

Regretabil este ca asa-zisele "pareri" asupra READER-ului, ce insoteste
proiectul 'European Influentza', aparute in media din ultimele zile, se
formuleaza de persoane (sau grupuri de interese) ce nu au consultat sau nu
au patruns menirea si functia acestei EXCELENTE publicatii! Iar referirile
(judecati de valoare?)la monologul 'Fuck you EU.RO.PA' al Nicoletei
Esinencu, sunt de-a dreptul hilare si neghoabe. Si atesta faptul ca acest
text nici nu a fost citit cap-coada! In intregime. Despre ce discutam
atunci?
Pina una-alta, el apare in curind in Germania, in editie bilingva:
germana/romana.

Discutiile trebuie sa continuie,

vladimir bulat

lavinia munteanu <laviniamunteanu@yahoo.co.uk> wrote:
>Referitor la Bienala din Venetia...
>
>Asta da simt al umorului ,
>De ce sa nu rada romanii de ei insisi - in mod oficial si 'artistic' ? se
intampla mult prea rar.
>Si mai ales , de ce sa nu-i lasam artei - in orice forma a ei - dreptul de
a fi paralela realitatii (politice , etc). Dreptul de a nu se intalni cu
cea din urma , de a nu se incrucisa , amesteca.