Gabriel Baldovin on Fri, 7 Oct 2005 12:49:44 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] babac contra mnac came back

    Cu ajutorul d-lui Bulac, caruia ii multumesc inca odata, m-am uitat cu interes pe revista ART-hoc.
 Am vazut acolo un articol scris de Ionut Cioana: "Babac contra mnac". Toate bune si frumoase insa acest text era un mesaj dintr-un sir publicate pe "incepem" plecand de la mesajul 2403 postat de mine cu titlul "Babac contra mnac sau despre protestul de la ora 5 de la galeria Galateca".Chiar si mesajul d-lui Cioana a avut o replica din partea mea.
 Corect ar fi fost ca fie si aceste pozitii opuse sa fie publicate, fie aricolului sa i se dea alt nume si sa i se modifice textul in asa fel incat sa se elimine referirile la textul meu. Cum ar arata un dialod de-al lui Platon in care sa fie doar replicile lui Critias, de exemplu? Sau poate ca nota de final referitoare la "discutia la nesfarsit" este o ironie tehnocrata si dansul a dorit sa transeze lucrurile publicand doar (ceea ce crede ca este) punctul pe "I". Pentru ca textul sau da impresia cumva ca niste golani au dat navala cu bocancii si batele de b aseball peste suavele fiinte romant(z)o-moderniste care au expus atunci la Galateca. Nu de alta, adr in cele cateva ori in care m-am dus sa citesc textele nu am vazut pe nimeni acolo care sa viziteze...
 Apoi, pot spune ca trecusera cateva saptamani bune de la deschiderea expozitiei pana la momentul postarii mesajului meu si nu raspunsese nimeni textelor expuse la Galateca. Deci nu partea promnac a sarit la gatul venerabililor, da?
 Si, nu in ultimul rand, a prelua un produs creat de altcineva se face fie cand produsul este arhicunoscut (si se falsifica sau i se da o alta perceptie), sau cand produsul sau creatorul lui e cumva anonim, ceea ce (cred) nu e cazul meu. Dar daca dl. Cioana doreste sa faca pe maestrul care face un hit din creatiile anonime  pe care le culege si le semneaza eu mai am texte...

 Gabriel Baldovin
 http://www.baldovin.as.ro/theoretic.html