Cosmin Costinas on Fri, 21 Oct 2005 03:41:07 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] el pueblo unido...

s-a linkat nettime-ul cu altermedia sau cu o alta
chermeza fascistoida si eu nu stiu? nu mi-as pierde
vremea daca n-ar exista astfel de riscuri...

da domnule dragu, exista si statistici si studii si
investigatii care arata ca statutul femeii e inferior,
taman in Romania, de la diferentele de salarizare
flagrante pina la rata abuzurilor domestice...Sint
fapte la fel de comune ca si afirmatia ca McDonald's a
fost inventat de
americani. (?!)

"Incercarea de interpretare a lui Baldovin este
deocamdata cea mai
credibila contributie la "tarasenia" lui S.S. la Casa
Poporului."
Care este acea incercare???Ce interpretare?

iar hagia sofia, inainte sa fie muzeu a fost moschee.
biserica nu mai e de la mehmet II.
iar iresponsabilitatea si tembelismul politic al
acelei scrisori cred ca e clar pentru toata
lumea...iar opinia publica mondiala cred ca are si ea
treburi mai bune de facut...