integer on Tue, 25 Oct 2005 17:12:44 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Cui ii e frica de "fascism"?

Vladimir,

Fasismul este o miscare populara. Paradox?
Nu ti se pare paradoxal ca Adbusters este very cool korporate fascism?

"Trebuie sa citesti Adbusters!"

Cam multe lucruri _trebuie_ sa facem noi in aceasta epoca moderna.
Sa citim Adbusters. Sa ne racorim cu Coca Cola. Sa fumam Kent. Sa avem ultimul tip de Nokia
si ferestre termopan. Sa ne traim viata din plin, la interval de 5min sa zimbim si sa ne inchinam/distram.
sa Sa sa Sa sa.

"Au devenit lideri"

Oare aceasta nevoie de lideri inseamna democratie?
De ce fuga aceasta permanenta, in special in Balkan, de a ne alatura si idoliza niste dumnezei, fie comunisti, capitalisti sau religiosi.
Trebuie acesti lideri, pt. a ne reintegra identitatea fracturata de "sa sa sa sa", pt. a ne incadra in 'cool-ul' global?

Nea Ilie cu caruta pe strada mi se pare mult mai cool si "free" decit Adbusters!
si interlopii cu noul BMW 760 - 'acum esti mai puternic si atragator'

>Is America becoming Fascist?

America a fost intotdeauna fasista. America Nr.1 ...

http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q=american+slavery
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=american+civil+rights
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=american+women%27s+rights
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=America+Convention+on+the+Rights+of+the+Child
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=America+homeless
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=us+constitution

Trebuie sa ne incadram in democratia occidentala. Au devenit lideri.
In genunchi. http://www.pulafashion.com

Macar astia au musica.

Ciao