Madalina Gheorghe on Wed, 9 Nov 2005 09:57:03 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Revoltati cu mare arta: augmentare!

 Oameni buni, lista celor 16 si cu Comanescu, care-i si intrece, 17, nu
este o lista completa, mai sunt artisti despre care noi stim ca sunt
valabili. Nu cred ca a vrut nimeni sa spuna iata, astia sunt cei buni,
restul sunt nuli. Ce au in comun toate aceste nume? Faptul ca trebuie sa
nu fi fost din bransa ca sa nu fi auzit de ele si faptul ca vom mai auzi
inca multi ani de acum inainte despre ei. Parerea mea.
Madalina Mirea