integer on Mon, 21 Nov 2005 18:32:35 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] 26 NOIEMBRIE: Ziua in care nu cumperi nimic

>Date: Mon, 21 Nov 2005 13:47:32 +0000 (GMT)
>From: Vlad Nanca <vladnanca@yahoo.com>

>De ce se gaseste intotdeauna cineva care sa comenteze?

Vrei sa spui ca viata nu te mai surprinde +?

>Pana si la cea mai nevinovata initiativa...

Cine decide acest lucru _+?

>Bai

Dragi tovarasi si pretini, immer schon sprechen !!

>Laura, vezi-ti frate de cumparaturile tale si taci din gu
>ra daca nu-ti convine. Du-te cumpara tot, ia cat mai multe credite, cumpara, cum
>para pana mori dar taci din gura si lasa oamenii sa aiba ce initiative vor.
>  Si daca mamanci animale moarte atunci manaca-le si nu mai vorbi cu gura plina!
>
>  Vlad

Vlad, do you often enjoy talking to yourself +?
Ce ai spus tu pina acum sint deasemenea comentarii - cind nu te-ai mai putut abtine.
["ca nu ar trebui sa ma lupt ca sa ma abtin"

Apropos de cei care au de spus numai initiative - haide, ei sint modele de capitalisti.
Deoarece comenteaza numai cind au ceva de vinzare - ie. o asa zisa initiativa,
un anunt profesional etc - comert.

Stii Vlad, Seneca a scris ca `it is logical that the illogical contradicts the logical`
asa ca ... stai calm. ia un loc. n-ai dreptate si dreptatea nu se poate cumpara nici aplica prin forta.
Nu confunda forta cu pasiunea nici voluptatea cu dragostea.

>Ziua in care nu cumperi nimic

It takes an infinite amount of packaging to package nothing.

>HAHAHA

-.o

Aglomerari Spontane <aglomerarispontane@yahoo.com>

>  Bucuresti: 26 noiembrie, ora 16:00, metrou Grozavesti  (oricare dintre iesiri
>- vom fi multi)

pariu ca prostituatele sint mai multe mai grozave
si mai spontane

>. Poarta o banderola alba pe mana  stanga

cit de scurta iti place +?

>, sa te recunoastem. Vei
> primi acolo un bilet care contine mai  multe detalii.

mai misteriosi decit m a f i a care discuta orice oriunde.

deja ma simt mai important. sint ales pt a viata mai buna si mai placuta -
si tot ce trebuie sa fukc este sa pun o banderola alba pe mina stinga - e drept
mai sanitara chestia decit ...

Laura Borotea <lauraborotea@yahoo.com>

>Nu vreti sa fim si vegetarieni?

sa numaram si caloriile ca banii. eficienta++
nu cheltuii banii in prostie
calculeaza care produs iti aduce maximul profit
- care produs te ajuta sa cistigi impotriva inflatiei corporala intr-un mod categoric
placerea nu conteaza. rezultatul conteaza.
nu risipii energia. stinge luminile. lasa manelele.
lasa masina - modemul merge mai repede si mai ieftin.
nu-ti deplasa corpul doar daca trebuie.
nu uita - placerea este risipitoare.
spune-le si altora. nu-ti fie frica.
ceausescu a fost o exceptie
comunismul a ratat dar mina-n-mina
cu capitalismul o sa realizam
utopia comunista !!  "E simplu"

>Cum adica: "se poate si altfel"? Cum altfel?

citeste biletul. nu putem vorbi prea mult aici.
este periculos: silence.logik.security.prudence -> http://www.god-emil.dk/=cw4t7abs/punkt-||_protokol

http://www.pulafashion.com/ oare ce ai tu de vinzare / cind si emailul tau este de YAHOO

>Do you YAHOO?

Ceausescu: "YAHOO este cea mai veche profesie. Am incercat si eu ...
darrrrr nu am fost COOL enough ... n-am stiut sa ... h!p h0p m! danga long l!ng long"

Alora ... I reproduce the elements of reality without making any kind of selection

GD

<
\9\ [c]ccp labor time - 199o

-