Rozalinda on Thu, 22 Dec 2005 11:36:50 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Atacurile d-soarelor impotriva bisericii

Este regretabil ca unele femei nu sint maritate, ne
beneficiind astfel de statutul superior acordat de
carte patriarhat ?doamnelor? ? evident este o dovada a
unei deficiente personale, chiar intelectuale, va
salut domnule Bulat pentru aceasta sesizare plina de
discernamint. Slava Domnului, exista inca cetateni
care stiu cum sa structureze in mod corect raportul de
putere intr-o discutie .  Atentie domnisoarelor: pina
nu primiti avizul vreunui ?domn? ar fi mai bine sa va
exprimati mai putin!!!

Institutiile nu numai ca ne apara, ci se apara ? prin
intermediul nostru. Este nobil sa luptam pentru
institutiile pe care le gasim demne de eforturile
noastre, sa le sponsorizam, hranim etc. Nu cred ca
este nevoie sa pastram o distanta critica fata de
aceste structuri, sa cultivam capacitatea de a
contesta sau interveni atunci cind sintem somati sa le
fim soldatei ? e bine chiar sa ne identificam cu ele.
Pentru ca institutia exista pentru a se perpetua, si
este angajata intr-un razboi permanent cu tot ceea ce
sta in calea propriei expansiuni ? adica tot ceea ce
se afla in afara ei. Deci orice opinie venita ?din
afara? trebuie sa fie considerata un atac ? un atentat
real la bunastarea instituiei, resimtit de cei ce o
apara ca atac direct importiva lor. La contra-atac,
deci, stimati soldatei!!

Permiteti-mi sa transmit statului ortodox roman, cu
ocazia sfintului craciun national, numeroase
felicitari is un calduros ?ura!?.

d-soara Borcila