Elena Ghitescu on Tue, 27 Dec 2005 11:18:10 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] BeepFashion sau Big Frection? despre destinulzidurilor noastre

Imaginea cladirilor din Romania cu zidurile pline pana la refuz de reclame este jalnica. Cand vad bucati de panza acoperind etaje intregi cu reclame, am o senzatie de mizerie, care ma duce cu gandul la concursul de dans din "Si caii se impusca nu-i asa". Cand reclamele sunt afisate pe blocuri comuniste de la marginea orasului ma deranjeaza mai putin: o uratenie acoperita de alta uratenie, pana la urma zici "eh ce sa faci, macar poate ca reclama asta plateste intretinerea locuitorilor din bloc, suntem o tara saraca, hai!" Dar cand reclamele acopera cladiri istorice din centrul Bucurestiului, am senzatia ca vad prostul gust pus pe un piedestal, cu o coroana pe cap. Aceasata senzatie este in general agravata de o alta si anume aceea ca as fi singura care vad "statuia" si ma speriu de ea, iar ca ceilalti trec pa langa fara sa vada nimic anormal, ba mai sunt si care se uita si admira.

  De aceea imi pare absolut normal semnalul de alarma tras impotriva prostului gust de catre BeepFashion.

  Afisarea reclamelor trebuie sa faca obiectul unei legislatii riguroase si bunul simt si bunul gust trebuie sa se regaseasca in aceasta legislatie.

  Apropos de Paris, Jasmina Carla, cate reclame agatate pe cladiri ati vazut la Paris?

  Elena Ghitescu

ELENA GHITESCU
+33 6 09 17 62 61
http://photos.yahoo.com/eghitescu
P Before printing, think about the environment