Gabriel Baldovin on Sat, 21 Jan 2006 14:06:05 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Citeste si da mai departe; in atentia purtatorilor de stencil

 Dragi stencil fighters  watch your back !!!!!
   Politia a inceput o campanie de capturare a elementelor indisciplinate :)

 Am iesit la atac azinoapte. Vant, frig de-mi ingheta degetul pe tragaci . Colcaiau strazile de masini ale politiei.  [http://email.ro//fckeditor/editor/images/smiley/msn/whatchutalkingabout_smile.gif] Am evitat eu vreo doua si,
   la un moment dat,
   cum mergeam eu, tiptil, tiptil,
   fis fis fis fis,
   ma trezesc cu o masina de parca m-a urmarit din satelit.
   Amenda e de  1pana la 5 milioane , eu m luat doar 2 pentru cooperare deplina. Din pacate mi-au confiscat si vreo 4-5, toate pe care le aveam. Au dreptul? Oare le pot recupera? Sau macar sa le distruga. Ele nu pot sta prizoniere. nu pot sta locului.  [http://email.ro//fckeditor/editor/images/smiley/msn/devil_smile.gif]
   Pe mine m-au prins si saptamana trecuta. Se pare ca s-au facut reclamatii. Baietii vor sa-si faca planul. Vedeti sa nu cadeti in plasa.
   La intoarcere am mai vazut o masina care mergea cu 5 la ora pe o strada laturalnica. Asa ca aveti grija. Din pacate pentru portofelul meu am o mare mancarime stencila in ultimul timp asa ca si saptamana viitoare am sa ies.
   {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/stencils.htm - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/stencils.htm}