0f0003 | maschinenkunst on Sun, 5 Mar 2006 22:44:35 +0100 (CET)

[Nettime-ro] \\ Re: Comunicat de Presa "El Pasaje" la Thessaloniki International DocMarket

>Comunicat de Presa

nu este nevoie sa specifici acest lucru pe nettime-ro ...
99.9% sint comunicate de presa, ie. simbolul libertatii

> [...]
>DocMarket
>
>Thessaloniki, 16 martie 2006 -  Artistul de origine romana Stefan
>Constantinescu
>prezinta filmul "El Pasaje" la cea de-a 6 a editie Thessaloniki International
>DocMarket, ce va avea loc in perioada 16-20 martie 2006.
>
>Noul film al lui Stefan Constantinescu "El Pasaje" (pasajul, biletul) reda
>povestea tranzitarii existentiale a trei chilieni care, dupa lovitura de stat
>condusa de generalul Pinochet din 1973, au trebuit sa fuga din Chile, sa treaca
>prin Peru si Romania pentru a ajunge in Suedia.

re: http://www.forma12.com/dacia/

I understand that it is a very very popular .ro malady [due to low self
esteem + occident povesti]
to belittle romania and especially the dacia 1300 mais ...
the new pulafashion `romanian` cars [and other products] are ultra inferior
to the dacia 1100 + 1300

apropos ce scrii tu ca designul daciei 1300 s-a schimbat incet si un pic
uita-te _un _pic la masini clasice si design in general
si o sa realizezi ca acest lucru este un atribut ... de exemplu:
porsche 911. vw bug. alfa romeo spider. ferrari 308/328.

   "Am baut CocaCola, care reprezinta simbolu american, deci simbolul
libertatii,

    Si culmea, ca dupa ce am baut Coca Cola am mincat si prima oara TicTac care
    tot la fel erau, erau niste, prima oara mi s-au parut medicamente dupa care
    mi-am dat seama ca erau niste bomboane extraordinare.

    Si visu meu a fost sa maninc un ou de ciocolata Kinder"

tu vorbesti de dacia 1300 si de ceausescu, dar ...

-

                         \ ORDNUNG \+\ DISZIPLIN \

                                      ||9||
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       ||
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.m9ndfukc.org