0f0003 | maschinenkunst on Thu, 30 Mar 2006 19:14:16 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] \\ krossing the meta-limnos = lu xu ry

> ia  zi  bre  -  ce  te  face  pe  tine  sa  te  simti  inapoiat  +?
> faptul  ca  esti  inapoiat  sau  avansat  +?
>
>   inapoiat.

criza de identitate nu inseamna inapoiat.

dar oricum daca te crezi inapoiat esti avansat.
depending on ur pov evidament

>Cred ca poti distinge faptul ca tonul discutiei se face pe filiera
>performantelor economice. din acest punct de vedere ma consider inapoiat
>asemenea
>multor colegi de-ai mei de tzara.  Precizarea asta are legatura cu replica mea
>urmatoare.

de ce +?

crezi ca taranul care face mai tot ce foloseste este inapoiat.
crezi ca oraseanul care cumpara mai tot ce foloseste este avansat.
crezi ca mincarea de la restaurant este mai avansata decit cea de casa.
crezi ca fata de pe strada este mai avansata decit cea de-acasa.
crezi ca o carte este mai avansata decit un prieten.
crezi ca un german este mai avansat decit un roman.
crezi ca comunismul este mai inapoiat decit capitalismul.

crezi ca un profesionist este mai avansat decit un amator
dooobro - atunci angajeaza un profesionist sa-ti faca copiii.

> faptul  ca  tu  crezi  in  avansat  si  inapoiat  [ca  sa  nu  mai  vorbim
>de
>lideri  si
> 'unul  dintre  cei  mai  apreciati']
> te  face  inapoiat  sau  avansat  +?
>
>   Aici, prin faptul implici "credinta" treci pe alt canal in interpretarea
>cuvantului "inapoiat". Daca te referi la inapoierea spirituala, iti raspund ca
>cred ca nu ma face nici inapoiat nici avansat o simpla parere.

the dichotomy avansat/inapoiat is dillusionary
the word is _different_

> daca  te  consideri  inapoiat  inseamna  ca  ai  vreo  schita  in  cap  de
>un  ideal
> ...  cum.ca.daca  -  te  speli  cu  ultra  lux  devii  mai  impecabil
> sau  daca  conduci  un  bmw  esti  mai  civilizat
> daca  mergi  la  biserica  esti  mai  credincios
> daca  crezi  ca  occidentul  este  mai  avansat  esti  avansat
>
>   Poti detalia premisele silogismului tau? Nu inteleg pe ce cai se poate
>ajunge de
>la a te considera inapoiat la un ideal particular.

te consideri inapoiat vis-s-vis de ce +?

> desteapta-te
>
>   Sint numai ochi si urechi! Desteapta-ma!

exact ce spuneam. inapoiati sint cei care asteapta sa fie desteptati de altii.
contradictie++

degeaba astepti [the macabre COUNTDOWN 2 PULAFASHION] pe avansatii din
occident sa destepte romanii.
acesti `avansati` sint inapoiati. democratia occidentala este o alta
adaptatie la mass production + wage slavery. ca si comunismul. de la cccp la ue.
cine are nevoie de cine. avansatii de inapoiati sau inapoiatii de avansati.

SI

the dichotomy avansat/inapoiat is dillusionary
the word is _different_

that having been said - if you truly understand nonlinear systems
u understand that .ro is much much richer than the dried out lifeless
demoralized degenerate professional occident corpse.

___

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

                                      ||9||
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       ||
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.eusocial.org