Oana Ionita on Fri, 12 May 2006 15:09:42 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Bucuresti in zece cuvinte

"Umblu prin oras cu aparatul in geanta ? sunt fan de poze ?la minut?. Vad
o barza si raman incremenita. O barza ?! Pe Magheru ?! Ce cauta acolo ?
Primaria n-a vazut ca are cuibul pe felinarul Luxten ? Soferul acela de
troleu nu i-a vazut piciorul de barza in prelungirea cotului stang pe care
si-l tine pe geam ? Infrigurata cotrobai in geanta cu un singur buzunar,
nu gasesc aparatul. Of of ; imi cobor privirea o fractiune de secunda si
apoi o ridic imediat, sa nu plece cumva barza? Gata : clic clic clic, doua
clicuri ale mele un clic al aparatului. Dupa ce fac poza, inchid si ma
holbez in continuare la barza repetand incetisor : ce cauta o barza pe
Magheru ?!...
[Paragraf foarte didactic] Ajung acasa si descarc poza, intru repede pe
internet. Deschid un word si incep sa scriu cateva cuvinte in franceza
despre barza si « escala » ei pe Magheru. Ia sa vad pe www.artlink.org.ro
ce cuvinte frantuzesti mai erau ? Bun, intru pe mailul meu si atasez poza
si wordu?. Bonjour, send to 10mots@artlink.org.ro . Gata. Poate imi
afiseaza pozele in troleibuze in septembrie. Oricum o sa ma vad in
expozitie. Sau poate in film?"