PAVILION [contemporary art & culture magazine] on Fri, 9 Jun 2006 12:09:12 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] eveniment paralel cu bunul simt

:))))))
sa fie credibil ? venind din partea cuiva care a desfiintat bienala inainte ca ea sa existe? care a modificat imagini si le-a distribuit pe liste incercind sa denigreze unul dintre cei mai importanti artisti romani?
ma indoiesc.
p.s. astept injuraturile de rigoare. nu ma indoiesc ca o sa apara.
razvan ion