DAN VEZENTAN on Mon, 7 Aug 2006 13:36:23 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] HELL

          .

TEATRUL UNDERCLOUD - Terasa Motoare
(reper: pe acoperisul Teatrului National, intrare Laptaria Enache)

Miercuri,9 august

ora 21.00

SPECTACOL NOU!!!

HELL
de Lolita Pille

...viata de noapte, afterhours, droguri, degradare,
sex, esec, bani, frica si...DRAGOSTE.

cu:
Cristi Iacob
Antoaneta Cojocaru
Rodica Ionescu
Ela Ionescu
Cuzin Toma
Maria Teslaru
Orodel Olaru

Costume: Ovidiu Buta cu sprijinul Brandz
Decor: Innova
Video: Ana Alexandra Blidaru
Coregrafia: Ioana Marchidan

Adaptarea si regia: CHRIS SIMION

Proiect initiat de Compania de Teatru D'AYA si
Cotidianul si sustinut de Grupul de Presa CATAVENCU.

CONTACT:
PR Raluca Popescu
Telefoane: 0722.738.061 / 0723.247.298
E-mails: daya_art@daya.ro / daya_office@daya.ro
www.daya.ro

Costul unui bilet: 10 lei.
BILETELE SE GASESC,in limita locurilor disponibile, PE
TERASA, LA BAR.

Replici din piesa

Sunt o japita. Sunt tanara, extrem de bogata, frumoasa
si foarte rafinata. In agenda am 500 de numere de
telefon la care nu sun niciodata, in loc de creier am
un card, in loc de nas am un aspirator, in loc de
inima n-am nimic.

Opulenta noastra izbitoare si stralucitoare nu e decat
o fatada.
Bani, droguri, amici, case unde vrei si unde nu vrei,
relatii peste tot...
De fapt n-ai niciodata nimic de facut.
Si atunci, te scuipi in gura cu toata lumea.
Pentru mine...lumea e prea mica.
La 8 ani am  inconjurat-o deja de doua ori, in
business class...

Voi aveti o familie, un job, o masina, un apartament
la care n-ati terminat de platit ratele. Ambuteiaje,
slujba, nani, stiti sa va reparati televizorul, iar
doamna gateste bine. Copiii vostri poate vor locui,
daca se vor descurca, intr-un spatiu mai mare de
cinzeci de metri patrati.
Noi?
Noi suntem cei care putem face totul, pentru ca putem
cumpara totul. Incalcam intr-o veselie toate regulile,
caci legea celui bogat este intotdeauna cea mai buna.
In masinile pe care le gonim cu peste doua sute la
ora, amestecam alcoolul cu canabisul. Canabisul cu
cocaina. Cocaina cu ecstasy. Luam Prozac, asa cum
luati voi aspirina. Ne vine sa ne sinucidem de fiecare
data cand ne uitam in extrasul de cont bancar. Da, e
cu adevarat rusinos cand te gandesti ca in alte parti
crapa copiii de foame, iar noi ne varam cu ghiotura si
pe sub nas, si in nas. Iar victimele voi sunteti.

La ora la care voi va treziti sa mergeti la smotru,
noi ne culcam, beti si fericiti ca am spart intr-o
noapte o suma egala cu cheltuielile voastre pentru
hrana pe o saptamana, ba chiar egala cu chiria, daca
nu chiar cu tot salariul vostru.
Si, ceea ce este mai rau este ca ni se pare normal si
ca vom face la fel, si maine, si poimaine si in
fiecare zi.
Scopul meu este sa oftic lumea.