Ovidiu Octav Florea on Mon, 25 Sep 2006 09:14:58 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] \\ Sorin

Alora care utilizeaza  reteaua pentru a-si face publice tampeniile si disputele de tot soiul - alora care redescopera America...Va rugam, utilizati aceasta retea doar pentru informare...si dacs se poate facuta pe tonul cel mai neutru posibil...

  Ex: la ora cutare, pe date cutare, la ora cutare, X va invita sa...., este vorba despre....Gata, ca ca inboxul meu nu va mai suporta!

  Mai jos am cateva randuri care se adreseaza condescentei intelectuale si celor care ii cad victima!!!

  Draga cutezator, cugetator, ganditor si original (care esti?)

  Din pacate, mi-am dat seama ca ma prostituez de acum 30 de ani (si nu am decat 43)...Am facut cu greu fata acestei realitati timp de 20 de ani, pana cand am inteles ca PROSTITUTIA nu este o crima...Nu este nici o rusine sa faci parte dintr-un sistem de care avem nevoie pentru a exista(!)...si in fata caruia singura alternativa de protest sunt ignoranta, asceza sau sinuciderea...Am cochetat cu doua o perioada si am realizat ca de fapt totul vine de la o profunda neintelegere a sitemului...care de fapt ofera teren de exprimare tuturor destinelor. (Am ales cuvantul destin in mod aritrar...un contextul frazei precedente putand insemna absolut orice: temperament, ideologie, perenitatea si dictatura arhetipurilor, ciclu karmic,  patrimoniilor genetice - poti pune ghilimele pe fiecare dintre acesti termeni/concepte).

  Mai mult decat atat, am realizat ca totul face parte dintr-un echilibru universal si ca cei de teapa mea - ravratitii, militantii, originalii, rebelii, revolutionarii, non-conformistii, "creatorii", extravagantii si excentricii de tot soiul, nu fac  decat sa serveasca sistemului, sa-l ajute...sunt deci un factor de proges...Buuun, deci din momentul trezirii/constientizarii, intervine posibilitatea unei alegeri (cum si in ce conditii se face).

  Raman cu adevarat in mina cei orbi si zurzi , care platesc din fiinta lor, sacrificandu-si luciditatea pe altarul ideilor sau al ridicolului! (viata nu si-au sacrificat-o fiindca de fapt sacrificiul a fost viata lor)...Si dupa cum spuneam, in acel moment (al iluminarii, al revelatiei) cand mi-am dat dat seama ca nu voi mai putea fi un razvratit de cea mai pura rasa (aveam 23 de ani), s-a risipit toata magia,...dar am continuat in ciuda evidentelor, sa ma mint, inca vreo 10 ani...pana cand am obosit...

  ...FRATE..., nu stiu daca vei obosi vreodata, dar pe bune ca emailul tau m-a obosit teribil...Adica esti OBOSITOR!!!...As fi vrut sa-ti raspund "prostituat este fiul lui ma-ta", dar imi dau seama ca nu ai nici o vina...Esti un "automincinos", sa-ti traduc ca te minti  singur!? ca nu esti lucid?! ca esti ridicol?! Ai sa-mi spui ca nu-i treaba mea...Si eu trebuie sa-ti raspund ca DA...fiindca tipi ca tine pacalesc (intentionat sau ne) copii care vor plati scump mai tarziu, aberatiile tale...PUP!

0f0003 | maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com> wrote:

"Vreme Sorin"

>PROIECTE TEMPORARE
>CU MARKERE PERMANENTE