octavian re on Tue, 26 Sep 2006 00:58:27 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] recoximarioc

Eu nu cred ca acesti artisti contemporani romani sunt saltati de o politica trendy asta chiar nu cred.Ar fi prea mult.Ginditi-va logic e loc pentru toti sub soare si daca vrei poti,it is up to you.Cunosc personal un artist tinar cauia parintii nu vind diamante,nu sunt in politica,nu are casa, atelier,slujba,nu e mai mult decit creativ,nici strabunicii nu au fost in lagar la Odessa,si a fost invitat in fiecare an la bienale din toata lumea.....Nu nu pot sa cred ca artistul contemporan roman nu merita sa fie alaturi de cel american sau german nu..