artcontemporain on Wed, 18 Oct 2006 08:26:23 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] revolutia gurmanda sau obezitatea cancerului transgenetic

La posturile americane de radio, cele religioase sau pseudo, dupa ce au terminat
rugaciunea baptista multumesc soldatilor de pe front (fie el Afgan sau Iraq
ian)iar la sfarsit - inainte de Amen (amin in RO) - se roaga sa se raspandeasca
amara lor credinta ca si faima Coca - colei SI ca sistemul McD. It's true.
Astia-s intunecati la minte sau vanduti petrolului. Noi in Quebec, ii menajam,
spunind ca fata de iaurtul care dezvolta o anumita forma de cultura (fie ea
bacteriana) ei inca se mai chinuie. Am fost la o conferinta si un show new
media arts la NYC (e crema fata de sudul USA sau É.-Unis in FR) iar
asistentului meu, un francez expert in media digitale, i-au refuzat viza.
Pentru ca e francez si nu face razboi in Orient. Am plecat singur dupa ce au
"verficat" si note book -ul. Mie ca ex sau cvasi roman mi-au luat amprentele
le-au stocat intr-o retea electronica si mi-au cerut 6 dolari USD ptr. scanarea
lor. Vin din Canada Franceza.
F.L.  (U de Montréal)
A+ à tous (sau nota 10 in RO)