Gabriel Baldovin on Fri, 27 Oct 2006 14:14:06 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] iar incepe

  Dragule! Ai nimerit pe o lista de discutii cu tematica artistica. Domeniul este, asadar, nelimitat. Nu stiu care este problema ta. Poate faptul ca nu stii pe ce lista esti sau ca crezi ca arta are domeniu limitat.
  bye

  Iar  incepe
     Draga  Gabriel,
     Nu  puteai  sa-i  trimiti  mesajul  asta  numai  domnului  Baldovin?!  Adica  trebuie  sa  aflam  noi  tot  universul  dumitale  experimental,  cognitiv,  intelectual...Eu  chiar  nu  vreau....asta  pentru  cei  ce  m-au  tratat  de  securist  (as  vrea  eu).  NU  VREAU  FRATILOR  SA  STIU,  CUM  VA  BATEA  MAMA  VOASTRA  CAND  ERATI  MICI,    si  nimic  altceva  despre  viata  voastra  personala,...doar  daca  sistemul  a  abuzat  de  voi,  daca  ceva  strigator  la  cer  s-a  intamplat,  daca  ati  avut  vreo  revelatie,  daca  ati  descoperit  motorul  cu  energie  "0",  vreun  protocol  de  transmisie/transport    a  materiei  conservate  atat  in  volum  cat  si  in  forma  sa,  masina  timpului,  etc....Daca  este  ceva  de  interes  public,  social,  etc....Punctul  tau  de  vedere,  chiar  il  subscriu,  dar  faceti  fratilor  un  forum  tematic  undeva...Zau  trebuie  sa  asistam  la  schimburile  voastre  de  corespondenta...Chiar  asa  de  mare  sa  fie  frust
 rarea  anonimatului!