Baba Popescu on Sun, 19 Nov 2006 20:11:00 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] salutari lui KUNSTY

Subscriu la acest mesaj,si amendamentul este lipsa de transparenta a siteului si partinirea in a le difuza.Da este si e limpede o cenzura atroce.Sunt de acord ca peroratiile lui Perjovschi sunt transmise ca si mesaje de guru .....cine dracu l-o fi ales ? ca nu are mult talent adica ceva are dar nu merge mai departe....ca lipseste ceva?Si nu aveti dreptate nu suntem gelosi numai jigniti de manipulare abjectiune si delapidare in detrimentul genuinului.....Acum sunt convins ca voi fi si eu cenzurat dar nu/i bai ne cunoastem si ne vom re-intilniiiiiiii......

cojomihai@netscape.net wrote:  Despre, doctorate, Parjolovschi, Hihilaria si libertatea de expresie - titlul nu-mi apartine, nu numai titlul...

...Pai de ce sa ne mai punem aceasta problema, din momentul in care, chiar in acest grup auto anuntat ca o tribuna de promovare a creatiei, a culturii si a cuvantului liber, asistam la o cenzura atroce fata de toti cei care isi permit sa exprime o atitudine alta decat cea "conforma" sau mai bine spus politica(lly) co(r)recta. Am asistat cu totii in live la web_sugrumarea, domnului FloXea, un personaj, interesant in opinia, care nu aducea absolut nici un inconvenient sensibilitatilor noatre si demnitatii onorabililor artisti (doamne si domni cu pedigree-uri mai mult sau mai putin incarcate). Era cel mult un "provocator" al contiintei fiecaruia dintre noi si a celor care cred ca "sunt!" sau poate subiect de gelozie pentru indrazneala cugetului si comportamentului sau!!!

Sunteti plictisitori, iar interventiile domnului Perjolovschi (caruia ii urmaresc verbul de cand atentia mi-a fost atrasa de aceste dispute) sunt absolut "transcedentale" ; cateiii dau din coada, pisicile se freaca de picioarele stapanelor, si doamnele isi aranjeaza savant o suvita rebela in dreptul fruntii in cautare de logdonic (citat din FLOXEA)... Dar viata m-a invatat, ca instalatorul invitat pentru un moment de fericire efemera sau/si sa repare "apa" va fi mai de graba de tipul FLOXEA.

Deci cum spuneam, cum am putea sa ne mai alarmam la strigatele de avertisment despre felul in care este biciuita libertatea individuala in fiecare zi, in societatea romaneasca?!

Stimata Doamna Hihilaria (ca sa-l parafrazez pe neindreptatitul Domn FLOXEA),
Cum sa nu fim gelosi pe forta si reusita Domnului Patzovschi (tot FLOXEA) - carism, magie si geniu - in timp ce bietul domn FLOXEA (care ar putea sa-si deschida un nou mail pentru razbunarile sale, dar nu o face, semn edificator dupa parerea mea) este redus la tacere de un filtru impus de niste cugete fara talent, impostori de drumul mare care se autoproclama partizani ai libertatii de exprimare si expresie (foarte important) dar in acelasi timp si legiutori ai bunului simt al comunicarii pe acest grup.

Deasemeni ma intreb cine da sfaturi si solidarizeaza in aceasta lupta a domnului Baldovin (pe care-l simt blindat de cipuri inteligente si culegatoare de date informatice si biometrice - am si eu scannerele mele)? Ei bine, Domnul Perjovschi, cel caruia ii sunt deschise toate portile comunicarii. Cel care isi valorifica comercial orice partz pe care onorabilul sau anuss il genreaza ; gaze vandute publicului cu stampila "marca de geniu"... Haideti sa fim seriosi.

Aveti mare "dreptate" suntem gelosi, dar si FLOXEA are dreptate ; sunteti mai plata (si platzi) decat campia Panonica. FLOXEA spune o haita de canichi iesiti la vanatoare, mult zgomot pt nimic, sperie vanatul, sperie talentul, sperie absolut tot ceea ce poate fi o sansa de fertilitate.

Aceasta interventie este a doua de la inscrierea mea.Timp de o luna am citit si tot citit ; stimata moderatoare agramata, va rog mult sa fiu scos de pe lista de mail nettime.ro - va rog sa luati acest mail ca pe o cerere oficiala nu ma trimiteti sa efectuez tot felul de manipulari computadorice!... va rog mult suge-mi-ati kakattul din WC-eu (si a domnului Florea cu care solidarizez in totalitate)!

COJO,

P.S.
Domnul FloXea va roaga acelasi lucru pentru contul sau (primeste tot felul de tampenii care-i innegresc zilele)
Domnule KUNST aveti, salutarile Domnului FLOXEA!