artcontemporain on Wed, 29 Nov 2006 06:42:37 +0100 (CET)

[Nettime-ro] ecuatzia de gradul doi

Am un vecin din Oltenia si omul a intrat la o facultate de stiinte economice din
Quebec. Astazi era atat de speriat ca i-am dat o ciorba sa poata vorbi. Mi-a
spus ca facultatea nu i-a recunoscut ecuatia de gradul doi. Ziceam ca olteanul
se ia de mine, ardelean, cu glume. As! Dupa ce face omul liceul de
matematica-fizica si facultatea de ASE in Romania,  astia (pule_e) il pun sa
repete facultatea si ecuatia de gradul doi. O fi diferit la idiotzii de
quebequezi handicapatzi sau ?. in pizda m?. lor ! Cum sa nu recunosti ecuatzia
de gradul doi.

Preotul meu nu are parohie in Montreal, e hirotonit, ne spovedim la el dar
lucreaza pe motostivuitor. Asta e un curs gratuit oferit de statul quebequez la
preotzii ortodocsi sa poata trai si ei la gramada. Pe bune. Tipul (ca parinte
adevrat este oricum) isi castiga existenta lucrand pe motostivuitor intr-un
depozit unde nu are voie sa vorbeasca de religie si de familie. Asti-as
impotenti si alienatzi.

NU PLECATZI DIN ROMANIA!!! (fara sa stitzi tabla inmultzirii)

Florian, din Montreal
Vai de astia de aici (minus eu)